Actualitate

Celebritățile și promovarea cazinourilor internaționale

Citește și află care sunt celebritățile care au promovat sau conțină să facă reclamă cazinourilor locale și internaționale. Descoperă aceste vedete chiar acum.

Celebritățile și implicarea acestora în promovarea cazinourilor și a jocurilor de noroc

Statutul de vedetă înseamnă un număr uriaș de urmăritori, prin urmare un potențial enorm pentru operatorii de cazinou de a atrage atenția asupra brandurilor pe care le dețin. Cristiano Ronaldo, de exemplu este urmărit de peste 613 milioane de persoane pe rețeaua de socializare Instagram. În trecut, acesta a făcut reclamă unui cazinou online, care a fost promovat și de un alt star al fotbalului, Neymar Jr, cu 217 milioane de urmăritori pe Instagram. Ofertele cazinourilor online, precum promoția cu 15 rotiri gratuite fără depunere la GGbet, ajung mai repede la jucători dacă mesajul este promovat de o celebritate. Unele dintre persoanele faimoase care fac reclamă platformelor de casino sau a cazinourilor terestre au dus promovarea la un alt nivel. Află în continuare cum au ales celebritățile să promoveze cazinourile, de ce sunt folosite vedetele ca să facă reclamă jocurilor de noroc și multe altele.

Care sunt argumentele operatorilor de cazinou pentru a alege celebrități care să le promoveze cazinourile?

Vedetele și persoanele faimoase beneficiază de două argumente extrem de solide în raport cu publicul-țintă al cazinourilor: prezintă încredere și sunt familiare oamenilor. Pe baza acestor considerente, operatorii de cazinou știu că sumele investite oferă un randament foarte bun. Operatorii pot capitaliza foarte bine beneficiul de a colabora cu o celebritate, iar câteva reclame bine țintite le pot propulsa platformele în top într-un interval de timp foarte scurt.

În majoritatea cazurilor, alegerea celebrităților care vor face reclamă cazinourilor se realizează dintre personalități din lumea sportului sau din industria de divertisment. De exemplu, operatorii care oferă și pariuri sportive pe lângă jocurile de cazinou mizează pe vedete din fotbal, tenis sau alte sporturi populare. De exemplu, cazinourile internaționale au mizat pe personalități precum:

  • Cristiano Ronaldo;
  • Neymar Jr;
  • Conor McGregor;
  • Jose Mourinho;
  • Mike Tyson;
  • Charles Barkley;
  • Michael Jordan;
  • Shaquille O’Neal.

Printre personalitățile din industria divertismentului care au promovat sau promovează cazinourile se remarcă:

  • Paris Hilton;
  • 50 Cent;
  • Nicki Minaj;
  • Ray Romano;
  • Drake;
  • Jamie Foxx;
  • Gladys Knight;
  • James Woods.

Urmăritorii celebrităților au încredere în recomandările vedetelor preferate, de aceea, operatorii de cazinou se orientează către acele persoane celebre care au un număr mare de fani.

Care sunt celebritățile din România care au activat sau activează în industria jocurilor de noroc promovând cazinouri și case de pariuri?

Din momentul în care operatorii locali și internaționali de jocuri de noroc au obținut licențe în România, aceștia s-au orientat către cele mai reprezentative vedete în vederea promovării. Lista personalităților din sportul și divertismentul românesc include vedete precum:

  • Ilie Năstase;
  • Adrian Mutu;
  • Bogdan Stelea;
  • Daniela Crudu;
  • Gică Craioveanu;
  • Dorian Popa;
  • Ruby;
  • Theo Rose;
  • Ciprian Marica;
  • Liviu Vârciu;
  • Ilie Dumitrescu;
  • Cătălin Bordea;
  • Dan Badea;
  • Micutzu;
  • Cabron;
  • Gabi Balint;
  • Florin Răducioiu;
  • Dan Capatos;
  • Marius Lăcătuș;
  • Lora;
  • Bianca Drăgușanu;
  • Serghei Mizil;
  • Mihai Leu;
  • Cătălin Moroșanu;
  • Andrei Ștefănescu;
  • George Tănase.

Atrase de parteneriatele cu unii dintre cei mai bine cotați operatori pe plan local, multe dintre celebritățile din industria de divertisment și din sporturile din România sunt interesate să promoveze acest tip de afaceri.

Cum promovează celebritățile cazinourile pentru care au ales să facă reclamă?

Cea mai simplă modalitate de promovare este reprezentată de asocierea cazinoului cu imaginea vedetei. Astfel, celebritatea devine imaginea cazinoului în perioada în care se derulează contractul de publicitate, participând la evenimentele organizate de operatorul de cazino și filmând diverse reclame. Însă, unele dintre persoanele celebre se implică și mai mult în promovarea cazinourilor. De exemplu, acestea participă la turneele organizate de operatorul de cazino, jucând alături de jucătorii obișnuiți, atât online, cât și offline. Mai mult decât atât, unele celebrități au organizat mini turnee de jocuri de noroc în propria reședință sau au mers în croaziere cu câștigătorii tombolelor organizate de cazinou. Nivelul de implicare este mai mare în cazul vedetelor care sunt interesate de jocurile de noroc așa cum este cazul lui Neymar sau Ben Affleck. În plus, celebritățile trebuie să posteze pe rețelele de socializare mesaje de promovare pentru cazinouri și să facă reclamă promoțiilor derulate de acestea.

Care sunt costurile pe care trebuie să le suporte operatorii de cazinou pentru a semna contracte de promovare cu celebritățile?

Contractele de promovare ale operatorilor de cazino pe care le semnează cu celebritățile sunt confidențiale. Însă, din când în când, se vehiculează sumele plătite de către cazinouri pentru a le asocia imaginea cu acestea. De exemplu, în cazul lui Neymar Jr se discută despre un contract în valoare de 2 milioane de dolari. Industria jocurilor de noroc a generat încasări de peste 702 miliarde de dolari în 2023, așa că nu este de mirare că operatorii de cazinou din America au investit peste 780 milioane de dolari în contractele de publicitate.

Prin urmare, valoarea contractelor de asociere cu diverse celebrități nu reprezintă o problemă pentru operatorii de cazinou. Iar perspectivele de viitor indică faptul că piața jocurilor de noroc se poziționează pe o pantă ascendentă în anii următori. Ceea ce înseamnă că și numărul celebrităților interesate să promoveze cazinourile și casele de pariuri va crește în viitor.

 

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *