Consiliul Județean Gorj a alocat un buget de 2,7 milioane de lei pentru derularea proiectului care vizează reabilitarea, modernizarea și extinderea unei clădiri cu funcții medicale, situată pe strada Progresului. Proiectul include realizarea unei construcții de tip 2S+P+8E+9R, dotarea acesteia, amenajarea unui heliport și relocarea anexelor existente lângă pavilionul medical.
Fondurile vor acoperi atât serviciile de proiectare, cât și asistența tehnică oferită de proiectant pe parcursul implementării acestui obiectiv de investiție. Societatea de proiectare care va câștiga licitația organizată pe 19 decembrie va avea responsabilitatea de a obține toate avizele și acordurile necesare, în conformitate cu cerințele din Certificatul de Urbanism. Acest proiect face parte din strategia autorităților locale de modernizare a infrastructurii medicale, având scopul de a îmbunătăți accesul și calitatea serviciilor oferite comunității.
„Prin proiect se urmărește dimensionarea corespunzătoare a locației din strada Progresului numărul 18, respectiv extinderea clădirii spitalului existent cu un nou corp, cu regim de înălțime 2S+P+8E+9R+ heliport, care va prelua și activitatea ce se desfășoară în prezent în locațiile din strada Tudor Vladimirescu numărul 32 și o parte din strada A.I. Cuza numărul 1, precum și dotarea cu aparatură/echipamente medicale, de ultimă generație, adecvată/adecvate standardelor de sănătate. Proiectul „Reabilitare, modernizare, extindere (2S+P+8E+9R+heliport), dotare și relocare anexe – Spitalul Județean de Urgență Târgu Jiu, strada Progresului numărul 18, județul Gorj”, cu un buget total în valoare de 1.264.625.296,80 lei cu TVA, are ca obiectiv general accesul întregii populații a județului Gorj la servicii medicale esențiale, creșterea calității vieții și atingerea standardelor de sănătate din țările europene. Prin implementarea proiectului se vor realiza servicii medicale noi, respectiv: radioterapie; UPU copii; hematologie; îngrijiri paliative.”, conform Consiliului Județean Gorj.