Pentru ocuparea funcţiilor de şef post I la Postul de Poliție Arcani, prevăzută la poziţia 559 din statul de organizare al unităţii, șef post I la Postul de Poliție Runcu, prevăzută la poziţia 573 din statul de organizare al unităţii și șef post I la Postul de Poliție Telești, prevăzută la poziţia 579/s din statul de organizare al unităţii, cu recrutare din sursă internă.
În vederea înscrierii şi participării la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ, următoarele condiţii:
Să fie agenți de poliție, cu următoarea pregătire de bază:
studii medii, cu diplomă de bacalaureat;
să fie declaraţi «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
să deţină gradul profesional de minimum agent de poliţie;
să aibă vechime în muncă/din care în M.A.I.: 2 ani/2 ani;
să aibă cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
să fi obţinut calificativul de cel puţin, Bine” la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
să nu se afle sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta să nu fi fost pusă în mişcare acţiunea penală;
să dețină permis de conducere categoria B;
să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate cu nivelul de secretizare secret de serviciu și are obligația de a asigura protecția tuturor documentelor clasificate gestionate;
să dețină/să obțină aviz pentru desemnarea în structurile poliției judiciare și ca polițist rutier.
Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Gorj și vor fi transmise la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj – Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro până la data de 31.01.2022, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).
Dosarele de recrutare vor fi constituite exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea, în format electronic, până la aceeași dată, respectiv 31.01.2022, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Gorj – Serviciul Resurse Umane resurseumane@gj.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016
Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale MAI, care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Gorj din Municipiul Tg-Jiu, str. Traian, nr. 2, jud. Gorj, în data de 28.02.2022, după următorul grafic:
– Instructajul candidaților: ora 13,00 – 13,10;
– Desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: începând cu ora 13,15 –
– Afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
– Afișarea rezultatelor: ora 16,00 (în raport de numărul candidaților);
Perioada limită de depunere a eventualelor contestații – în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor;
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 02.03.2022 – 03.03.2022.
Afișarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în data de 03.03.2022, în funcție de existența/inexistența unor eventuale contestații.
Evaluarea probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00.