Aparegio Gorj S.A. a demarat o acțiune de debranșare de la rețeaua de apă potabilă a consumatorilor care înregistrează debite restante.
Facem un apel către clienții operatorului – persoane fizice, asociații de proprietari și persoane juridice, să achite facturile la apă, așa cum își achită și alte facturi la utilitățile publice.
Acțiunile de debranșare ale clienților rău-platnici vor continua și în perioada următoare, iar pentru a evita neplacerile provocate de lipsa apei potabile și plata serviciilor de rebranșare la rețeaua de apă potabilă, facturile trebuie achitate la timp.
Plata facturilor se poate efectua prin metodele de plată regăsite pe site-ul societății sau la casieriile operatorului.
Reamintim tuturor utilizatorilor din aria de operare că plata facturilor trebuie efectuată cu prioritate, pentru a nu crea disconfort și pentru a menține în continuare o bună colaborare, având în vedere că rebranșarea la sistemul de alimentare cu apă se face contracost (tarif sigilare/desigilare, blindare/deblindare, debranșare/ rebranșare ).
1 378
Bună seara.
Și cei care suntem buni platnici (către administrația de bloc) dar ni s-a sistat furnizarea apei, ce facem?
Sigur administratorii nu sunt pe mana cu „Aparegio””? Dacă nu, cum se explică acceptarea neplății sumelor din luna decembrie 2022, și tocmai acum , la 30 grade afară , s-a găsit Aparegio să facă dreptate? Și da sisteze apa la 10 scări de bloc…(Asociația de proprietari NR 9 Tg-Jiu, Aleea Teilor)