Actualitate

Call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor

În contextul pandemiei de coronavirus foarte mulți gorjeni au fost nevoiți să-și anuleze vacanțele pe care le aveau programate. Aceste persoane pot suna acum la o linie telefonică dedicată celor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate. Linia telefonică a fost deschisă de Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA).

„La nivelul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – Direcția Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora și implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situației epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751 122 311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelați acest număr de telefon doar dacă vă aflați într-una dintre situațiile mai sus menționate”, au transmis reprezentanții Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri.

La începutul lunii aprilie, ministrul Economiei, Virgil Popescu, i-a sfătuit pe cei care au plătit deja avansurile pentru vacanțe să nu meargă la agențiile turistice pentru a-și cere banii înapoi, „pentru că nu au de unde să-i dea şi riscă să introducă firmele în faliment”. Ministrul spunea la acel moment că cel mai bin ear fi daca s-ar opta pentru o reprogramare în cazul în care românii nu mai doresc să aștepte până la luarea unei decizii finale.

 

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *