Ultima oră

Ce se întâmplă cu magazinele Profi, cumpărate de Mega Image? Se vor scumpi produsele?

Ce se întâmplă cu magazinele Profi, cumpărate de Mega Image? Se vor scumpi produsele? Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, ar putea finaliza procesul de achiziție.

Ce se întâmplă cu magazinele Profi, cumpărate de Mega Image? Se vor scumpi produsele? Retailerul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, ar putea finaliza procesul de achiziție a lanțului Profi Rom Food.

El va fi cumpărat de la fondul de investiții Enterprise Investors, în trimestrul patru al acestui an, se arată în ultima raportare financiară a companiei.

Ce se întâmplă cu magazinele Profi, cumpărate de Mega Image? Se vor scumpi produsele?
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, și-ar putea dubla dimensiunea operațiunilor locale, în trimestrul patru al anului, atunci când retailerul se așteaptă să încheie tranzacția prin care a preluat lanțul de peste 1.650 de magazine proprii și Partener Profi, potrivit ultimul raport financiar al companiei.

Retailerul nu a inclus însă în rezultatele sale veniturile generate de Profi, din cauza datei incerte a preluării.

„Deoarece momentul încheierii este incert, perspectivele noastre pentru 2024 exclud orice impact al acestei tranzacție”, anunță compania.

Acordul pentru achiziția strategică în valoare de aproximativ 1,3 miliarde de euro a Profi Rom Food S.R.L. („Profi) de către Ahold Delhaize a fost anunțată de părți în data de 30 octombrie 2023.

De asemenea, în data de 24 ianuarie 2024, Comisia Europeană a transmis Consiliului Concurenței din România, spre analiză și avizare, dosarul privind tranzacția.

În cadrul analizei, autoritatea de concurență va evalua impactul operațiunii asupra consumatorului final și al furnizorilor pe piața de vânzare cu amănuntul a bunurilor de consum curent, conform Economica.net.

Vânzările nete ale grupului Ahold Delhaize în al doilea trimestru al anului au fost de 22,3 miliarde de euro, în creștere cu 0,7% la o rată de schimb constantă și cu 1,2% la o rată de schimb reală.

Vânzările comparabile fără benzină din T2 au crescut cu 0,6%, cu o scădere de 0,4% în SUA și o creștere de 2,4% în Europa.

Vânzările comparabile fără benzină au avut un impact negativ de 1,2 puncte procentuale în SUA din cauza schimbărilor calendaristice, iar impactul negativ net de 2,3 puncte procentuale în Europa din cauza schimbărilor calendaristice și a grevelor.

 

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *