Acesta este format dintr-o imagine cu munți, hamacele la înălțime și o peșteră, pentru că în această localitate se află Peștera Muierii.
„Poate numele Visit Baia de Fier v-a condus, cel puțin până azi, spre ideea că reprezintă doar o simplă pagină de social media. Până azi așa a fost.
De cum înainte, vom vorbi despre Brandul turistic ”Visit Baia de Fier”, motiv pentru care vă spunem bun venit în universul autentic al destinației noastre – „Visit Baia de Fier”-Comoara din Munți! Aici, la Baia de Fier, fiecare colțișor al peisajului este îmbrățișat de istorie, îmbinând armonios relaxarea cu aventura și tradiția cu inovația. Suntem mândri să împărtășim cu tine povestea acestui loc magic, unde natura, ospitalitatea și bucuria se împletesc pentru a crea o experiență memorabilă.
Logo-ul Visit Baia de Fier, alcătuit cu grijă și dedicare, este oglinda autenticității localității Baia de Fier și a valorilor ei fundamentale. În el regăsești nu doar un simbol, ci o fereastră deschisă către inima Munților Parâng. Permitem ca fiecare trăsătură să vorbească despre esența acestui loc și să transpună într-un mod vizual bogăția tradițiilor și potențialul pe care zona îl oferă.În spiritul aventurii și al relaxării, hamacele se întind între două creste, invitându-te să te pierzi în contemplarea peisajului spectaculos. Trei personaje reprezentate în hamace reprezintă prietenia, hărnicia și bucuria, ilustrând călătoria noastră împreună spre descoperire și destindere.
Pe una dintre creste, un schior îndrăzneț ne amintește de farmecul activităților de iarnă din zonă, accentuând diversitatea experiențelor pe care le oferim. Arcada superioară în nuanțe de albastru răspândește cerul vast deasupra noastră și evocă liniștea interioară pe care o găsești într-un loc atât de îndepărtat de agitația cotidiană“, se arată într-un comunicat de presă.