Actualitate

Dezvoltarea unui brand iGaming: sfaturi pentru afacerile noi

Descoperă cum îți poți dezvolta un brand iGaming cu un flux mare de clienți, care sunt strategiile utile pentru a progresa și rezista pe piață și altele.

Cum poți construi un brand în industria online a jocurilor de noroc?

În 2024 există 5000 de platforme dedicate jocurilor de noroc, segmentul online având o valoare ce se ridică la 100.9 miliarde de dolari. Site-urile de succes din acest domeniu, precum Vulkan Casino, se bazează pe o reputație solidă, pe promoții regulate, pe loialitatea clienților și pe alte elemente despre care poți afla în continuare.

Înainte de a lansa platforma cu jocuri de noroc trebuie efectuată o cercetare legată de piață și de competitori, precum și identificarea corectă a publicului-țintă. Ulterior, trebuie stabilită strategia de dezvoltare a brandului și modul în care se va promova afacerea în domeniul jocurilor de noroc. Costurile dezvoltării unui brand în sectorul iGaming variază între 200000 și 1.2 milioane de dolari (servere, software, licențe, jocuri, programe de afiliere, etc).

Ce trebuie să faci înainte de lansarea afacerii cu jocuri de noroc online?

Afacerile cu jocuri de casino sau pariuri sportive înseamnă să activezi pe o piață cu un nivel concurențial foarte ridicat. Aproximativ 5000 de afaceri similare funcționează la nivel global în 2024, acestea atrand o audiență de 1.6 miliarde de persoane. Pentru a atrage o cotă cât mai ridicată din audiență este necesară efectuarea unei strategii pe termen lung, care începe prin analiza pieței și a competitorilor. Trebuie să verifici aspecte precum:

  • Poziționarea în piață a concurenților și care sunt competitorii direcți pe segmentul în care va activa afacerea.
  • Care sunt strategiile de atragere de noi jucători a concurenților și cum reușesc aceștia să-și loializeze membrii.
  • Cum se „vând” brandurile și care este publicul țintă al competitorilor.
  • Cum se realizează strategiile de marketing și cum își promovează competitorii brandul în rândul jucătorilor.
  • Analizarea recenziilor și feedback-ului jucătorilor despre brandurile concurente.
  • Cum îți poți poziționa propriul brand pe piață și cum îl poți promova pentru ca oferta și serviciile tale să iasă în evidență.

Trebuie să afli care este motivația jucătorilor, ce își doresc aceștia de la un brand nou, care le sunt așteptările și cum poți să îi fidelizezi. De exemplu, un procent cuprins între 31% și 48% dintre jucători sunt interesați de jocurile de noroc pentru potențialul de câștig pe care îl oferă. Un procent de 27% dintre aceștia joacă doar pentru a câștiga, iar 18% sunt interesați doar de experiența oferită de jocurile de noroc, respectiv își doresc să testeze gratis jocuri noi.

Aproximativ 11% dintre jucători joacă doar pe platformele care le oferă bonusuri, turnee și promoții atractive, iar 13% au alte motive pentru a juca pe site-urile online cu jocuri de casino și pariuri sportive. Așadar, dacă știi cum se te raportezi la concurență și la audiență, atunci ai șanse destul de mari pentru a crea un brand în industria jocurilor de noroc.

Ce trebuie să faci pentru a-ți construi un brand în domeniul jocurilor de noroc online?

Profitul este obiectivul oricărei afaceri, mai ales în acest domeniu, însă, nu poți obține profit dacă nu reușești să ajungi la categoria de jucători care îți poate susține afacerea pe termen lung. În acest sens trebuie să urmezi aceste recomandări:

  • Construiește o platformă care să permită un nivel cât mai ridicat de personalizare a serviciilor.
  • Colaborează cu producători și dezvoltatori de software casino cu reputație pe piața jocurilor de noroc.
  • Derulează campanii promoționale care să se axeze pe anumite categorii de jucători, de exemplu, bonusuri high roller pentru jucătorii cu bugete mari, bonificații cu cerințe de rulaj accesibile pentru jucătorii cu bugete reduse, etc.
  • Jocurile disponibile pe platformă trebuie să fie verificate și certificate în ceea ce privește algoritmii de generare aleatorie a numerelor.
  • Licențiază-ți platforma cu jocuri de noroc alegând jurisdicția în funcție de publicul-țintă.
  • Asigură-le membrilor acces la servicii individualizate, bazate pe activitatea acestora, precum și un program de fidelitate cu recompense bazate pe gamificare.
  • Investește într-un serviciu de asistență pentru clienți care să ofere suport în mai multe limbi și care să acopere un program de 24/7.
  • Site-ul trebuie să fie compatibil cu dispozitivele mobile și să folosească tehnologii avansate de securizare a informațiilor (criptare SSL, conectare în 2 pași și cu date biometrice, etc).
  • Soluțiile de plată integrate pe platformă trebuie să fie securizate, iar compania de procesare a plăților trebuie să asigure un flux cât mai fluid tranzacțiilor derulate pe site.
  • Promovează-ți afacerea prin intermediul influencerilor și partenerilor cu o expunere largă pe piața digitală, inclusiv folosind serviciile oferite de afiliați (va trebui să creezi un program de afiliere pentru o promovare cât mai eficientă).

Desigur, pentru a ieși în evidență poți încheia colaborări cu producători de software casino care să creeze jocuri exclusive pentru afacerea ta. În plus, trebuie să creezi promoții cât mai atractive vizual, la nivel de beneficii și cerințe de rulaj. Individualizarea promoțiilor contribuie decisiv la creșterea ratei de conversie a click-urilor și la creșterea bazei de clienți pe termen lung. Chiar dacă drumul până la crearea unui brand în domeniul jocurilor de noroc este lung, rezultatele merită cu prisosință eforturile depuse.

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *