De altfel, miercuri o echipă de la IȘJ, în frunte cu inspectorul şcolar general Dana Constantinescu au efectuat o inspecție la CNSH. Din echipă a făcut parte și inspectorul de specialitate de pe istorie.
Elevii au spus și celor veniți în control că intenționează să nu mai intre la clasă, dacă problema cu profesoara nu se va remedia.
Elevii susțin că nu o preferă pe această profesoară pentru pregătirile individuale, majoritatea celor care au nevoie de istorie pentru viitoarea admitere alegând să fie meditați în particular de un alt profesor de istorie din școală.
„La Cornoiu merg la meditații doar câțiva, iar la Ciobanu sunt cu zecile. Și de aici tragem ponoasele. Șocant este că nici măcar directorul liceului nu poate interveni în problemă deoarece Cornoiu face reclamații”, a explicat unul dintre elevii afectați.
Nu se cunoaște, până în prezent, dacă motivația profesoarei de istorie de a lăsa corijenți numeroși elevi din anul terminal este concludentă.
Da, cunosc situația deoarece am copilul in an terminal la acel liceu, și deși anul trecut era de nota 10, anul asta abia a putut lua 5 .
Mentionez ca elevul nu face pregătire cu niciun profesor de istorie dar dna respectivă nu a omis să menționeze că este foarte slab și să nu de-a examen de admitere la Academia de Poliție că nu are nicio șansă, bineînțeles ,exprimarea dnei respective a fost la un nivel mult mai academic că de este dascăl.Ma rog. Cu asa profesori, bieții copii ce să înțeleagă.
Și ce nu inteleg eu este faptul că un copil care este notat cu note de 9, 10 doi, trei ani, ce se intampla că chiar in an terminal când are și examen de bacalaureat și examen de admitere, brusc nu mai invata. Oare dna respectivă unde a fost in acei ani când totul mergea foarte bine cu copiii din clasele a XI, X, XI, nu cumva la pregătire cu cei de clasa a XII?
@dl. Vasile; copilul dv.a facut orele cu aceeasi profesoara si in anii precedenți? Evaluarea in baza a ce s-a facut? Puteti folosi ce a stat la baza evaluarii pentru a putea clarifica situatia.
___
,,La Cornoiu merg la meditații doar câțiva, iar la Ciobanu sunt cu zecile. Și de aici tragem ponoasele. Șocant este că nici măcar directorul liceului nu poate interveni în problemă deoarece Cornoiu face reclamații” – asadar, anterior obtinerii rezultatelor proaste s-a facut pregatire si tot s-au obtinut rezultate slabe? S-a discutat si cu dl. Ciobanu pe baza evaluarii facute elevilor? De ce X-ulescu, meditat de dumnealui, a obtinut un anumit rezultat, bun sau mai putin bun, fata de un alt coleg? Directorul nu a putut interveni? Cum vine asta? Daca s-a facut o evaluare prin lucrare/lucrari scrisa/e, de ce nu se publica, sa vedem si noi, cititorii, unde sta adevarul? Faceti ,,concludent ” articolul, altfel.. este doar cancan.
Copiii se pregatesc pentru admitere- ,,majoritatea celor care au nevoie de istorie pentru viitoarea admitere”, admitere unde? Este vorba de acelasi tip de subiecte, de aceeasi dificultate si de aceeasi materie de invatat? Admitere, adica concurs? La concurs poti ,,pica” si cu nota 9,99 daca altcineva ia nota 10. Pentru a ajunge la admitere.. trebuie sa ,,treaca” de corigenta si de examenul de bacalaureat.
_____
,,marea majoritate a acestora au fost lăsați corigenți” – deci…nu toti?
___
,,elevii au spus”, ,,elevii sustin”, dar un singur elev explica. Vorbeste in numele cui?
___
Marea majoritate au ramas corigenți, dar toti s-au decis sa nu mai participe la ore?
Unde sta adevarul?
Spor la studiu!
Abac, da, copilul a avut aceeași profesoară si in anii precedenți, a fost trecut si pe lista copiilor ce trebuiau sa mearga la olimpiada de Istorie. Deci, nu este chiar slăbuț . Si dna profesor nu poate spune unui copil ca nu poate merge la o anumita facultate, si daca o face ar trebui să o facă ca un dascăl, nu sa jigneasca. Sunt .multe de spus …