Până la sfârșitul lunii martie, activitățile de lucru cu publicul ale Direcției Publice Comunitare Locale și de Evidență a Persoanelor din Târgu Jiu se vor reduce la două zile, marți și joi după urmărul interval:
– Marți între orele 9-12 vor fi primite documente, iar eliberarea acestora se va efectua între orele 14-15.30
– Joi între orele 15-18 vor fi primite documente, iar eliberarea acestora se va efectua între orele 10-12.30.
În această perioadă se vor primi și soluționa doar următoarele tipuri de solicitări:
– NAȘTERE – înregistrare nou născuți de la maternitatea Târgu Jiu
– CĂSĂTORIE – primiri documente și oficieri
– DECESE – zilnic între orele 10.00-12.00
De asemenea, cererile pentru eliberarea actului de identitate pentru cetățenii care nu dețin act de identitate în termenul de valabilitate sau expiră până la finalul lunii, doar cu programare prealabilă la nr. de telefon: 0371/502422-zilnic în intervalul orar 9.00-11.00. Fac excepție persoanele care pot justifica, cu documente, eliberarea actului de identitate sau înscrierea vizei de reședință pentru alte situații decât cele anterior menționate.
Totodată, accesul cetățenilor în sediul instituției va fi admis numai în programul cu publicul afișat, iar numărul solicitanților aflați la ghișeele instituției în același timp va fi limitat la maxim 6 persoane. Zona de așteptare va fi în exteriorul clădirii, în aer liber.
În funcție de evoluția situației la nivel național măsurile prezentului plan pot fi prelungite pe o perioadă ce va fi stabilită ulterior.