Mesopotamia, unul dintre cele mai iubite branduri din industria QSR din România, marchează cu mândrie 14 ani de la deschiderea primului său restaurant. Fondat în 2010, Mesopotamia şi-a propus încă de la început să ofere românilor cel mai bun kebab, preparat într-un mod proaspăt, întotdeauna la comandă şi într-o atmosferă prietenoasă.
Viziunea Mesopotamia de a oferi produse delicioase şi de înaltă calitate s-a concretizat printr-o creştere spectaculoasă. Astăzi, brandul deţine peste 70 de locaţii la nivel naţional, fiind recunoscut pentru angajamentul său faţă de calitate, servicii excelente şi o cultură vibrantă. Aceşti 14 ani reprezintă nu doar succesul unui brand, ci şi dovada susţinerii constante a clienţilor şi a echipei dedicate care a făcut totul posibil.
„Nimic din ceea ce am realizat nu ar fi fost posibil fără echipa noastră extraordinară şi clienţii loiali”, spun reprezentanţii Mesopotamia. De la deschiderea primului restaurant, care a fost posibilă datorită sprijinului prietenilor şi familiei, până în prezent, valorile brandului au rămas constante: pasiunea pentru calitate şi angajamentul de a oferi preparate delicioase şi proaspete în fiecare zi.
Cu ocazia aniversării de 14 ani, Mesopotamia invită clienţii să sărbătorească alături de ei! La fiecare comandă, clienţii vor primi „Buletinul Curcanului Meleagris”, un simbol al celor 14 ani de excelenţă. De asemenea, pentru a răsplăti fidelitatea clienţilor, la următoarea comandă de kebab, aceştia vor primi un doner mediu gratuit.
În plus, în fiecare luni şi marţi, până în data de 12 decembrie, avem o promoţie specială la produsele doner kebab, piatto kebab şi roll kebab.
Mesopotamia va continua să fie un punct de referinţă în industria QSR din România, dedicându- se valorilor care l-au consacrat şi menţinându-şi angajamentul de a oferi cea mai bună experienţă culinară.