Proprietarul locuinței se plânge că a lucrat cu greu în străinătate pentru a face aceste investiții la locuință, cu mari sacrificii. Omul nu s-a gândit că lucrarea care i se va face va fi de așa proastă calitate, asta și pentru că tâmplăria noua s-a strâmbat la o lună după montaj, iar la câteva zile, ușile și ferestrele de termopan nu se mai puteau deschide. Cetățeanul spune că ajuns să se blocheze în casă. Motiv pentru care a sunat la firma de termopane și a cerut explicații și repararea produselor stricate. Omul spune că a cerut garanție și chitanță pe banii ce i-a plătit firmei. A solicitat ca geamurile să fie rabatabile exact cum a fost discuția la momentul comenzii.
Patronul ar fi refuzat, motiv pentru care cetățeanul l-a reclamat. ITM Gorj l-a anunțat printr-o adresă pe reclamant că a făcut un control inopinat la firma respectivă pe care a găsit-o cu nereguli, luând măsurile care se impun.