Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 30 noiembrie și 01 decembrie, ziua națională a României, drept zile nelucrătoare la nivel național.
Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în zilele de 30 noiembrie și 01 decembrie 2021.
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 02 decembrie, începând cu ora 08:30, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Câmpulung, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu.
Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din localitățile Curtea de Argeș, Băilești, Videle și Caracal își vor relua activitatea conform programului de mai jos:
Oraş | Dată | Interval orar |
Curtea de Argeş | Luni, 06 decembrie | 09:00 – 14:30 |
Băileşti | Miercuri, 08 decembrie | 09:00 – 14:30 |
Videle | Vineri, 10 decembrie | 09:00 – 14:30 |
Caracal | Luni, 06 decembrie | 08:30 – 16:30 |
Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00);
- prinemail, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Mai jos, reamintim numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia:
- WhatsApp și voce:
Județ | Numere de telefon | |
Argeș | 0372 524 491/ 0372 524 310 | 0727 782 412 |
Dolj | 0372 524 255/ 0372 524 264 | 0727 782 418 |
Gorj | 0372 524 438/ 0372 524 147 | 0727 782 427 |
Mehedinți | 0372 524 335/ 0372 524 540 | 0727 782 430 |
Olt | 0372 524 371/ 0372 524 369 | 0727 782 417 |
Teleorman | 0372 524 213/ 0372 524 221 | 0727 782 441 |
Vâlcea | 0372 524 471/ 0372 524 480 | 0727 782 416 |
*numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectați județul în care locuiți;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
- Completați datele de contact și înregistrați programarea.
Operatorul le reamintește utilizatorilor că accesul în Centrele de Relații cu Utilizatorii se va efectua în conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificările sau completările ulterioare.
Astfel, la intrarea în Centre, utilizatorii trebuie să prezinte, la alegere:
– certificatului de vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2, în format digital sau fizic, care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
– rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen, nu mai vechi de 48 de ore;
– certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Le mulțumim pentru înțelegere consumatorilor noștri.