Ultima oră

Se refolosește mâncarea la all-inclusive? Ce au dezvăluit de doi bucătari de pe litoral

Este o întrebare pusă des, prezentă în gândurile multora, un subiect ce a născut dezbateri aprinse: se refolosește mâncarea la all-inclusive? Turiștii se tem de răspuns, dar el a fost dat recent de doi bucătari care lucrează pe litoral.

În ultimii ani, pachetele de tip all-inclusive au devenit tot mai populare în rândul turiștilor. Astfel, cei care pleacă în vacanță se pot bucura de o experiență fără nicio grijă, cu masă și, în unele cazuri, băuturi asigurate, fără limită, incluse în prețul plătit la cazare.

Nu de puține ori, în spațiul public s-a vehiculat teoria că la restaurantele hotelurilor și unităților de cazare ce oferă clienților pachete all-inclusive se refolosește mâncarea neconsumată: legumele de la micul dejun devin ingrediente în preparatele de la prânz etc. Unii nu au nicio problemă cu acest scenariu, alții însă nici nu vor să audă de așa ceva.

Până la urmă, este realitate sau mit? Răspunsul a venit de la doi bucătari care lucrează pe litoral: Vladimir Fistican și celebrul Petrișor Tănase – primul chef din România care s-a făcut cunoscut pe micul ecran. Potrivit acestuia, nu este doar un mit, ci o „prostie”.

Realitate sau mit: se refolosește mâncarea la all-inclusive?

Petrișor Tănase a punctat că totul se aruncă la locațiile all-inclusive, calitatea ingredientelor fiind esențială.

„E o mare prostie. Și eu am avut niște clienți care au zis: „ați tocat ce-a fost la prânz și ne-ați dat seara”. Nu e adevărat, totul se aruncă într-un all-inclusive. Se verifică foarte bine calitatea, pentru că este foarte riscant să faci o toxiinfecție alimentară în masă, pentru că atunci riști business-ul și nu este ok. Nimeni nu riscă la ora actuală business-ul”, a declarat Petrișor Tănase, potivit Adevărul.

Celebrul bucătar a dezvăluit și o practică întâlnită în cazul multor turiști: umplerea excesivă a farfuriilor cu mâncare pe care, în final, nu o consumă. El a precizat că este nevoie de o educare a clientului român când vine vorba despre comportamentul din restaurant.

„Educarea clientului ar trebui să și-o facă el acasă singur sau soția să-i dea peste degete soțului și invers. „De ce ți-ai pus mult? Mănânci?” Pentru că ai posibilitatea să vii să-ți iei de la bufet ori de câte ori vrei, pentru că la ultimul client de la noi din hotel are aceleași feluri de mâncare, aproape toate până la final”, a spus acesta.

   

Citește și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *