Cu alte cuvinte, consilierii locali le-au dat posibilitatea celor doi viceprimari să-și angajeze câte doi consilieri personali, dar și primarului să-și extindă cabinetul de la 4 la 6 posturi de consilieri, așa că Primăria Municipiului Tg-Jiu are, din această lună, 178 de angajați.
Potrivit unor surse, prima persoană care va ocupa un post la cabinetul viceprimarului Gabriel Coica este Corina Sidorof, în trecut, economist la Minprest Serv SA, iar de dată recentă, susținătoare a Pro România.
Pentru aceasta s-au făcut deja documentele în vederea angajării și, în scurt timp, va urma să ocupe un post de consilier personal al viceprimarului Coica și Raluca Sarcină, susțin aceleași surse.
Raluca Sarcină este președinte al organizației de tineret a Pro România și a candidat, fără succes, pentru un post de consilier județean, iar ulterior, pentru un loc în Camera Deputaților. Până nu demult, aceasta a fost șefa unui magazin de încălțăminte din Mall-ul din Tg-Jiu, acesta fiind și vârful carierei sale profesionale de până acum.
La cabinetul viceprimarului liberal Bogdan Bejinaru, ar urma să ajungă, conform surselor citate, Mihaela Chimerel, soția noului director al SGA Gorj, Mircea Chimerel.
La compartimentul cabinet al lui Bejinaru urmează să fie angajată și Mădălina Florela Merfu, o tânără de 23 de ani, angajată la Minprest Serv SA, în vremea în care membru în Consiliului de Administrație al societății era tocmai actualul viceprimar, susțin sursele menționate.
Bogdan Bejinaru a declarat, în urmă cu două săptămâni, că cei patru consilieri vor supraveghea unele lucrări, în teren.
”În această lună, de când sunt viceprimar al Municipiului Tg-Jiu am constatat că, în teren, sunt anumite lucrări care trebuie supravegheate. Și aici mă refer la lucrările mici, gen toaletat de copaci, partea de curățenie și alte diverse lucrări care trebuie să le supravegheze cineva, ori din interiorul primăriei, partea tehnică nu are, la ora actuală, personalul necesar, pentru că oamenii, atât cei de la Investiții cât și cei de la Gospodărire, le ia foarte mult timp partea de documentație cu ceea ce vrem să facem în continuare. (…) Am hotărât ca aceste obligații ale mele (…) că este necesar să avem două-trei persoane, cel puțin care să se ocupe de această treabă. Consilierii mei vor merge în teren, exact unde vor fi oamenii Edilitara. Am câteva CV-uri și o să analizez”, a afirmat viceprimarul Bejinaru la un post local de televiziune.
Domnule primar chiar era nevoie de atâtea fufe habarniste angajate pe la primarie sa ia bani multi degeaba. La politia locala ati facut salarii mult prea mari pe banii noștri. De asta te-au votat oamenii? Meriti sa fii primar în continuare pentru asa lucrări importante pentru oras!!! Vedem cât te suporta locuitorii poate se trezesc și ei din somn candva
Ieri m-am intalnit cu primarul si l-am intrebat ce mai este pe la primarie. Mi-a raspuns ca toate sunt bune !. Intradevar, toate sunt bune !.
Bogdan,in urma cu peste 20 de ani erai slab,urit,sarac si mai putin destept ! Descopar acum ca inafara de kg.in plus ai ramas aproape la fel,ba chiar vorba lui Ctin Brincusi,te gasesc mai urit si mai sarac …si mai…indepartat de realitate ! Desigur ,,grupurile,, in care ti se ofera minte cu lingurta nu si au dorit sa poti sa ajungi sa fi si mindru! Pacat !
Chiar era nevoie de așa ,,consiliere” pentru supravegherea lucrărilor din municipiu, sarcină care revine puturoșilor de viceprimari ? Sau poate fetele fac altfel de consiliere și-i ajută pe săracii viceprimari să fie mai eficienți. Dar dacă tot au creat noi locuri de muncă, pe banii cui au făcut asta ?????
Eu nu știu cum îl suporta pământu pe Coica , e anti-talent la orice ! a mai încercat el și pe la ANAF da acolo chiar era de munca și de pus mintea în funcțiune (păcat ca a mai și plătit postu), bine nu ca pe asta l-ar fi câștigat pe merit :))
Cât despre Bejenaru , bine ca are gura mare ca bila ii lipsește .