Candidatul PNL Gorj la Senat, Ion Iordache, și-a organizat, cu rigurozitate, campania electorală în ”on-line”, ajutat fiind de funcționari angajați în aparatul unor primari liberali, de șefi ai unor instituții și șefi din cadrul CEO.
Printre aceștia, șeful Carierei Roșia, Cosmin Trufelea, șeful Carierei Peșteana, Gabriel Nanu și șeful Carierei Lupoaia, Florentin Gheorghescu, puși în funcții, în urmă cu câteva luni, cu susținerea PNL. ”Armata de postaci” a lui Iordache a fost organizată pe grupuri care dețineau conturi false, special create pentru propaganda online. Coordonatorii acelor grupuri, polii de influență, acționau pe zone țintă, fiind alimentați cu informații de la ”centrul politic” care a gândit strategia pentru fiecare zi a campaniei, încă de la începutul acesteia. Rețeaua de troli, construită în teritoriu, avea misiunea de a distribui orice postare, videoclip, emisiune, de a propaga orice acțiune în care apărea Ion Iordache, cu scopul de a influența cât mai multe persoane din sfera lor de influență, dar și de a ataca pe cei care-l criticau pe acesta.
Fiecare dintre aceste persoane trebuia să comunice, ulterior, numărul de distribuiri sau, după caz, de câte ori i-au raportat la Facebook pe cei care-l criticau, în comentarii, pe Iordache, ori pe jurnaliștii care postau articole în care dezvăluiau afacerile firmelor controlate de acesta cu statul.
De exemplu, ”centrul de comandă” a primit, într-una din zilele din campania electorală, la orele 19,52, de la Cosmin Trufelea, faptul că avusese, în acea zi, 147 de distribuiri. Peste numai 3 minute a raportat și Florentin Gheorghescu, 106 distribuiri, iar la 20,18 a comunicat și Gabriel Nanu, 41 de distribuiri.
Ion Iordache a fost ales senator de Gorj, iar trolii săi din minerit și-au asigurat posturile pentru următorii patru ani. În perioada următoare, tot din rândul postacilor, vor fi propulsate câteva persoane în Consiliul de Supraveghere și Directoratul CEO, dar și la conducerea Instituției Prefectului, precum și la șefia unor instituții.